جمعه 10 فروردين 1403   03:41:07

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در دیدار رئیس اداره اعزام و توانمندسازی مبلغان با مدیر دارالمبلغین فلسفی تهران مطرح شد؛

اعزام و آموزش مبلغان به صورت حضوری و مجازی

  • خلاصه :رئیس اداره اعزام و توانمندسازی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران در دیدار مدیر دارالمبلغین فلسفی از همکاری و یکپارچه سازی مبلغین در امر تبلیغ و امور آموزشی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین موسوی «رئیس اداره اعزام و توانمند سازی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی تهران» در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین صفوی مدیر دارالمبلغین فلسفی ضمن معرفی دفتر تبلیغات اسلامی، به برنامه های دفتر و اهداف آن در خدمت رسانی و توانمندسازی مبلغین تهران پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین صفوی ضمن تقدیر از پیگیری های دفتر تبلیغات اسلامی، این قبیل آموزش ها را از آموزش های ضروری برای طلاب دانست.
وی گفت: مدرسه علمیه دارالمبلغین فلسفی توسط حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (حفظه الله تعالی) در سال 85 در منطقه 12 تهران، خیابان ری و در مکان منزل مرحوم فلسفی واعظ شهیر در زمینی به مساحت 624 متر مربع و 2015 متر بنا در پنج طبقه تأسیس گردید.
مدیر دارالمبلغین فلسفی در ادامه بیان داشت: مرحوم فلسفی که از مشاهیر منبری ها بودند و به نظر بنده یک نابغه در منبر محسوب می شوند؛ هنگامی که از دنیا رفتند، بنده دیدم ایشان فرزند روحانی ندارند و حیف است چنین شخصیت بی نظیری فراموش شود؛ لذا به فکر افتادم، خانه ایشان را خریداری کرده و در همان مکان، ساختمان عظیمی به نام «دارالمبلغین فلسفی» ساختیم. این ساختمان بحمدلله مکانی برای تربیت مبلغان دینی شده است و طلاب با گذراندن دوره های تربیتی و تبلیغی، به عنوان مبلغ به مناطق مختلف اعزام می شوند.
رئیس اداره اعزام و توانمندسازی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی و مدیر دارالمبلغین فلسفی آمادگی کامل برای همکاری دو مجموعه در خدمت رسانی به طلاب را اعلام کردند.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما