پنجشنبه 9 فروردين 1403   11:44:48

(مهار تورم، رشد تولید)

print

از سوی رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم؛

محورهای اصلی اولین همایش ملی مرجعیت علمی قرآن کریم تشریح شد

  • خلاصه :رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم دلایل و شواهد مرجعیت علمی قرآن کریم، عرصه های مرجعیت علمی قرآن و قلمروهای مرجعیت علمی قرآن را از محورهای همایش ملی مرجعیت علمی قرآن کریم عنوان کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق یوسفی مقدم دبیر علمی همایش ملی مرجعیت علمی قرآن کریم در مراسم رونمایی از پوستر و سایت این همایش گفت: توفیق پیدا کردیم در گذشته همایشی با عنوان قرآن و مسائل جامعه معاصر داشته باشیم و برگزاری همایش ملی «مرجعیت علمی قرآن» در کارگروهی با همین عنوان و در مهر 1400 به تصویب رسید و در دی 1400 نیز این همایش به ثبت ISC رسید.
وی افزود: اولین جلسه کمیته علمی همایش در خرداد سال جاری برگزار شده و طی آن محورهای اصلی و نقطه نظرات مختلف مورد بررسی قرار گرفت و دومین جلسه کمیته علمی نیز در تیرماه برگزار شد.
رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: مبانی مرجعیت علمی قرآن کریم اولین محور این همایش است.
وی بیان داشت: دلایل و شواهد مرجعیت علمی قرآن کریم، عرصه های مرجعیت علمی قرآن و قلمروهای مرجعیت علمی قرآن، گونه های مرجعیت علمی قرآن کریم همچون اثرگذاری استکمالی، حکمیتی و نگرشی و بینشی قرآن از دیگر محورهای همایش مرجعیت علمی قرآن کریم هستند.
حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم تحقق مرجعیت علمی قرآن کریم را محور ششم این همایش برشمرد و تصریح کرد: در این محور به مسائلی همچون پیشینه شناسی و آسیب شناسی مرجعیت علمی قرآن کریم و راهبردها و راهکارهای تحقق مرجعیت علمی قرآن کریم پرداخته خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم علاقه مندان با مراجعه به سایت همایش ملی مرجعیت علمی قرآن کریم به نشانی  qsaconf.isca.ac.ir ، محورها را مورد توجه قرار داده و در زمان مقرر چکیده ها و خود مقالات را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما