بخش ها
سامانه ها







پیوندهای سازمانی








 
اخبار دفتر
v,hfx ul,ld
استقبال مخاطبان از مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی در نمایشگاه مطبوعات

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات مطرح کرد؛

استقبال مخاطبان از مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی در نمایشگاه مطبوعات

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی با اعزام برترین کارشناسان حوزوی به نمایشگاه مطبوعات به سؤالات دینی و اعتقادی مخاطبان خود به صورت چهره به چهره پاسخ می‌دهند که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

حجت‌الاسلام نوروزنژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خبرگزاری رسا،  با اشاره به حضور پرشور دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این نمایشگاه، اظهار داشت: دفتر تبلیغات به واسطه ماهیت حوزوی که دارد، همواره در همه نمایشگاه‌های مهم فرهنگی کشور حضور تاثیرگذاری داشته است.

وی ادامه داد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هفت مجله پژوهشی که به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شده و سه مجله آموزشی که از سوی دانشگاه باقرالعلوم منتشر شده است، در نمایشگاه مطبوعات شرکت کرده است.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این که مرکز فرهنگی هنری این مرکز نیز با چهار مجله در حوزه کودک و نوجوان و خانواده در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرده است، تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی همواره تلاش کرده است نقش تاثیرگذاری در عرصه گسترش فرهنگ دینی در کشور ایفا کند.

وی گفت: مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی با اعزام برترین کارشناسان حوزوی به نمایشگاه مطبوعات به سؤالات دینی و اعتقادی مخاطبان خود به صورت چهره به چهره پاسخ می‌دهند که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

 

 
امتیاز دهی
 
 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما