بخش ها
سامانه ها







پیوندهای سازمانی








 
اخبار دفتر
ثبت نام تکمیل ظرفیت در مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)

معاون آموزشی و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) گفت: این ثبت نام برای سال تحصیلی بهمن ماه 95-94 است که اختصاص به طلاب برادر دارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، عبدالمجید خطیب، معاون آموزشی و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر گفت: طلاب برادر واجد شرایط می توانند تا 10 آبان ماه 1394 برای ثبت نام تکمیل ظرفیت مقطع سطح3 حوزه علمیه (کارشناسی ارشد) اقدام نمایند.

وی از جدید بودن رشته «مدرسی علوم عقلی» که از سوی حوزه علمیه برگزار می شود خبر داد و تصریح کرد: به فارغ التحصیلان، مدرک رسمی از سوی مدیریت مراکز تخصصی حوزه های علمیه سراسر کشور اعطا می شود.

خطیب تصریح کرد: آزمون در تاریخ ششم آذر ماه 94 برگزار خواهد شد و دو هفته پس از آن نتایج اولیه اعلام و افرادی که حدنصاب نمره کتبی را به دست آورده اند، دو برابر ظرفیت برای انجام مصاحبه تخصصی و علمی دعوت خواهند شد.

وی تأکید کرد: شرط لازم برای ثبت نام در مقطع سطح3 حوزه، داشتن مدرک سطح2 و یا ارزیابی تحصیلی پایه9 حوزوی می باشد.

معاون آموزشی و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) در پایان گفت: طلاب برادر واجد شرایط علاقه مند به ثبت نام می توانند به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی  www.Morsalat.ir مراجعه کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما