بخش ها
سامانه ها







پیوندهای سازمانی








 
اخبار دفتر
zvtdj jfgdy
بهره گیری از ظرفیت های نخبگان تبلیغ

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی یکی از برنامه های مهم دفتر را بهره گیری از ظرفیت های نخبگان تبلیغ در آزمون و سطح بندی مبلغان بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نشست نخبگان تبلیغی با آیت الله العظمی وحید خراسانی، که به همت اداره امور نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن تشکر وقدردانی از معظم له درخصوص برگزاری این نشست و همچنین خیرمقدم به نخبگان تبلیغی گفت:

نخبگان تبلیغی علاوه بر وظیفه تبلیغی مشغول به تدریس در سطوح عالی حوزه و دانشگاه و صاحب تالیفات متعدد می باشند.وی با اشاره به اعزام مبلغان در ماه رمضان و محرم افزود: در ماه مبارک رمضان حدود ۹ هزار مبلغ به سراسر کشور اعزام شدند و در ماه محرم امسال نیز حدود ۸ هزار و پانصد مبلغ اعزام می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی در ادامه خاطرنشان کرد: استفاده از نخبگان تبلیغی در آزمون ها ومصاحبه هایی که از مبلغان انجام می گیرد و همچنین برگزاری دوره های انتقال تجارب تبلیغی کمک قابل توجهی به امر تبلیغ در محور های مختلف داشته است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اعزام مبلغان به مناطق مشترک گفت: در اعزام به مناطق مشترک، ارتقا و پیشرفت داشتیم تا مردم این مناطق ولو در اقلیت هم باشند بی بهره از تبلیغ و روحانی نباشند.

وی در این زمینه ادامه داد: بحث اعزام به مناطقی که جریان ها، عقاید و گروه های انحرافی وجود دارد نیز از موارد مورد اهتمام دفتر تبلیغات اسلامی است.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اهمیت ترویج گفتگوهای تبلیغی در سطوح عالی حوزه گفت: بهره مندی دفتر تبلیغات اسلامی از نخبگان تبلیغی صرف اعزام به مناطق تبلیغی نیست و در مواردی همچون، تدوین مقالات ره توشه، گزینش طلاب و نیز جلسات انتقال تجارب تبلیغی از مشورت و کمک های نخبگان تبلیغی استفاده لازم را می بریم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام حسینی خراسانی از نخبگان تبلیغی توضیحاتی در خصوص ابعاد مختلف شناخت عاشورا، اهمیت پرداختن به این واقعه و ارزش گذاری آن ارائه نمود.

سپس حجت الاسلام صالحی خوانساری استاد دروس خارج حوزه با اشاره به ضرورت یکسان سازی و انسجام مبلغان در تبلیغ و اطلاع از مطالب و محتوای های یکسان خاطر نشان کرد: باید در این خصوص تشکلی بین مبلغان ایجاد شود چراکه سخنان جمعی و گروهی به مراتب تاثیرگذاری بیشتری نسبت به سخنان فردی دارد.

در پایان این نشست مبلغان نخبه از بیانات آیت الله العظمی وحید خراسانی استفاده کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما