بخش ها
سامانه ها







پیوندهای سازمانی








 
اخبار دفتر
پیام آیت الله مظاهری به سومین همایش تجلیل از چهره ماندگار تبلیغی اصفهان

 مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مظاهری در پیامی به مراسم نکوداشت عالم بزرگوار، آیت الله حاج شیخ یدالله رحیمیان از خدمات ایشان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که به همّت شایسته ی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، از یکی از چهره های منوّر و ماندگار تبلیغ و ترویجِ دین در حوزه ی علمیّه ی اصفهان، به حقّ، تکریم می شود، اینجانب نیز لازم می دانم که مراتب احترام خود را به این عالم پارسا که از مصادیق آیه ی مبارکه الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّـهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّـهَ(احزاب/39) به شمار می روند اظهار نمایم.

سابقه ی آشنایی و ارادت من به این روحانی عالیقدر، به نیم قرن پیش از این باز می گردد و در طی این مدّت، آنچه از این عالم فرزانه مشاهده کرده ام، سلامت نفس و اهتمام در راه اعتلاء و ترویج معارف اهل بیت عصمت و طهارت «صلوات الله و سلامه علیهم اجمعین» و تلاش برای حفظ و صیانت از حوزه ی علمیّه و مجاهدت در مسیر نهضت و انقلاب امام راحل عظیم الشّأن«قدس سرّه الشّریف» بوده است.
این خدمات بزرگ در کنار روحیه ی با ارزش مردم داری و نیز خصلت والای ساده زیستی و بی اعتنایی به زخارف دنیوی، چهره ی این عالم فرزانه را در ذهن و دل همگان، اعمّ از اعاظم حوزه های علمیّه و نظام جمهوری اسلامی خصوصاً امام بزرگوار«رضوان الله تعالی علیه» و نیز عموم مردم و ارادتمندان و شاگردان ایشان، منوّر و مکرّم ساخته است.

این عالم با اخلاص، بی هیچ تظاهر و ادّعایی، قریب به هشت دهه از عمر و توان خویش را مصروفِ پرداختن به وظیفه ی تبلیغ رسالات الهی نموده و کسب رضای خدواند سبحان و حضرت بقیة الله الأعظم«ارواحنا و ارواح العالمین له الفداء» را وجهه ی همّت والای خود ساخته اند و از این جهت، حقّاً شایسته ی تکریم و احترام ویژه اند.

از خداوند متعال دوام سلامت و تأییدات عالیه ی الهیّه را برای ایشان مسألت می کنم و از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به سبب برگزاری این نشست، تشکّر می نمایم و توفیق و حسن عاقبت همگان را خواستارم.

والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته

 

 
امتیاز دهی
 
 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما